رفتن به محتوای اصلی
۱۴ شهریور, ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۷

شهردار قم حلول ماه ربیع‌الاول را تبریک گفت

مطلب بدون عنوان 5604
شهردار قم طی پیامی ضمن حلول ماه پر خیر و برکت ربیع‌الاول را به محضر ولی‌عصر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع و علما و آحاد مسلمین و شیعیان جهان، مردم ایران اسلامی و قم تبریک گفت.

به گزارش شهرنیوز، همزمان با فرارسیدن ایام ماه ربیع الاول و پایان ماه‌های محرم و صفر، شهردار قم با صدور پیامی ضمن تبریک ایام شادباش اهل بیت(ع) از فعالان برگزاری مراسم مذهبی در این دو ماه تشکر کرد. 


در پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد آمده است: 


آغاز ماه ربیع‌الاول شروعی است برای فطرت‌های پاک دوستداران اهل‌بیت (ع) و اباعبدالله الحسین (ع). انسان‌هایی که تمام جان و مال خود را در طول دو ماه به عشق زنده ماندن مکتب عاشورا و نهضت حسینی و خوشه چینی از این بحر عظیم، با تمام توان پای کار آوردند.

در این مسیر تلاش‌های صادقانه تمامی هیئت‌های مذهبی، سخنرانان، ستایشگران، خیرین، پیرغلامان، جوانان و نوجوانان، مسئولان فرهنگی، موکب‌داران و گردانندگان ایستگاه‌های صلواتی، دستگاه‌های استانی خدمت‌رسان، عزیزان جان بر کف نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امدادی، امنیتی و تمام همکاران خودم؛ کارکنان خدوم شهرداری قم به خصوص پاکبانان زحمت‌کش، رانندگان خدوم حمل و نقل عمومی، آتش‌نشانی، مدیران و سایر انسان‌های شریفی که در تلاش بودند تا این دو ماه عزاداری به بهترین و شریف‌ترین شکل ممکن برگزار شود، تقدیر و تشکر می‌کنم.  

اینک با شروع ماه پر برکت ربیع‌الاول، عرصه خدمت به اسلام و اهل‌بیت عترت و طهارت (ع) و زائران و مجاوران این شهر دوست داشتنی، یکبار دیگر با مضمون جشن و شادی فراهم است تا ایران اسلامی غرق در نور و برکت میلاد رسول اکرم (ص)، ولادت امام صادق(ع)، ولایت امامت عصر (عج)، ورود کریمه اهل بیت خانم فاطمه معصومه (س) به قم و دیگر مناسبت‌های دینی و ملی باشد و این خیر عظیم بیش از همیشه نصیب این مردم شود. 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عزاداری همه عاشقان اهل بیت (ع) در دوماه محرم و صفر، حلول ماه ربیع الاول را خدمت صاحب الزمان امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع معظم تقلید و علمای گرانقدر، آحاد ملت شریف ایران به خصوص مردم عزیز قم تبریک عرض می‌کنم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد 
شهردار قم
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DYPM5